سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

پروژه بررسی اثرات تجدید ارزیابی در حسابداری مدیریت

پایان نامه باره حسابداری پایان نامه بررسی اثرات تجدید ارزیابی حسابداری مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی پایان نامه کارشناسی حسابداری پروژه بررسی اثرات تجدید ارزیابی حسابداری مدیریت پروژه بررسی اثرات تجدید ارزیابی نحوه عمل کاربرد آن شرکت تولیدی صنعتی پروژه حسابداری پروژه حسابداری مدیریتی تجدید ارزیابی حسابداری تجدید ارزیابی دارایی حسابداری حسابداری مدیریت دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پروژه آماده حسابداری دانلود پروژه اثرات تجدید ارزیابی حسابداری مدیریت دانلود پروژه حسابداری دانلود پروژه حسابداری مدیریت در شرکت تولیدی صنعتی نگهداشت سرمایه هدف حسابداری word اثرات تجدید ارزیابی اثرات تجدید ارزیابی حسابداری مدیریت اطلاعات حسابداری اقلام پولی غیر پولی اهداف صورت مالی اطلاعات حسابداری بررسی اثرات تجدید ارزیابی حسابداری مدیریت بررسی اثرات تجدید ارزیابی نحوه عمل پایان نامه اثرات تجدید ارزیابی حسابداری مدیریت پایان نامه ارشد حسابداری

عنوان کامل: بررسی اثرات تجدید ارزیابی و نحوه عمل و کاربرد آن در شرکتهای تولیدی و صنعتی

موضوع: حسابداری

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات پایان نامه: ٢٠٠

مقدمه

عموماً اطلاعات مورد نیاز هر یک از گروهای فوق توسط بخشهایی از حسابداری تهیه و تنظیم می‌شود مثلاً حسابداری مدیریت وظیفه تعیین و تنظیم اطلاعات درون سازمانی را عهده‌دار بوده که عمده اطلاعات برآمده از حسابداری مدیریت دارای ویژگیهای زیر می‌باشد:

١- گزارشهای مربوط به حسابداری مدیریت برای مقاصد خاص، تصمیمات معین و یا وضعیتهای ویژه بوده که این اطلاعات عمدتاً به صورت غیرروتین و ساخت ناپافته تنظیم می‌گردد.

٢- گزارشات حسابداری مدیریتی، بست به سطحی از هرم مدیریت یا سطوح برخوردارنده از اطلاعات که بدان گزارش می‌شود، به صورت تفصیلی ارائه می‌گردد.

٣- تعداد و دوره تهیه گزارشات درون سازمانی در یک دوره ممکن است زیاد باشد.

۴- با عنایت به مراجعی که اطلاعات مدیریت بمنظور تصمیم‌گیری آنها تهیه می‌شود، ممکن تبعیت از اصول و روشهای حسابداری در اولویت ثانویه قرار گرفته و عامل اصلی تدوین اطلاعات فایده‌مندی آن در تصمیم‌گیری و مرتبط بودن اطلاع با انواع تصمیم می‌باشد.

نمونه‌هایی از موارد کاربرد اطلاعات مربوط به گزارشهای درون سازمانی شامل: برنامه‌ریزی، بودجه‌بندی، کنترل، قیمتهای خرید و فروش، مدیریت موجودیها، مدیریت وجه نقد و بودجه بندی‌های جاری و سرمایه‌ای می‌باشد.

٣- اهداف صورتهای مالی و اطلاعات حسابداری

اهداف اصلی صورتهای مالی ارائه اطلاعات فشرده و شکل یافته درباره وضعیت مالی، عملکرد مالی و گردش وجوه نقد یک واحد تجاری بوده که بر طیفی گسترده از استفاده‌کنندگان از اطلاعات و صورتهای مالی در اتخاذ تصمیمات اقتصادی مفید واقع گردد.

هدف تحقیق حاضر بررسی اثرات تجدید ارزیابی و نحوه عمل و کاربرد آن در شرکتهای تولیدی و صنعتی می‌باشد . برای این منظور ابتدا صورتهای مالی در شرکت نمونه بطور جداگانه مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته و علاوه بر آن به بررسی پرسشنامه‌ها و مصاحبه‌های حضوری نیز پرداخته شده است و در این راستا اطلاعات حاصل از بررسی قوانین مالیاتی نیز ارائه گردیده است.

دانلود «پروژه بررسی اثرات تجدید ارزیابی ...»

امتیاز

4.7 ستاره از 1616 بار ریویو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد