سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

پروژه بررسی روابط عمومی در ایران و جهان

افکار عمومی انجمن روابط عمومی ایران ایران جهان بررسی روابط عمومی ایران بررسی روابط عمومی ایران جهان پایان نامه پایان نامه بررسی روابط عمومی ایران جهان پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی پایان نامه روابط عمومی ایران پایان نامه روابط عمومی ایران جهان پایان نامه مدیریت پایان نامه مدیریت روابط عمومی پروژه بررسی روابط عمومی ایران جهان پروژه مدیریت روابط عمومی تاریخچه aapor جهان دانلود پایان نامه دانلود پایان نامه آماده مدیریت روابط عمومی دانلود پایان نامه بررسی روابط عمومی ایران جهان دانلود پایان نامه رشته مدیریت روابط عمومی دانلود پایان نامه روابط عمومی ایران جهان دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت روابط عمومی دانلود پروژه مدیریت روابط عمومی دانلود روابط عمومی دانلود روابط عمومی ایران جهان دانلود مدیریت روابط عمومی دانلود مقالات رشته مدیریت روابط عمومی روابط عمومی ایران روابط عمومی ایران جهان روابط عمومی جهان مدیریت مدیریت روابط مدیریت روابط عمومی مقاله رشته روابط عمومی میانجی گری word

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: روابط عمومی در ایران و جهان

موضوع: مدیریت روابط عمومی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: ۶٧

مقدمه

تعریف روابط عمومی:

جی ای گرونیک نظریه پرداز معاصر روابط عمومی را مدیریت ارتباط بین یک سازمان در این رشته و همگان هایی می‌داند که با آن سروکار دارند.

رکس هارلو که از پیشقدمان روابط عمومی در جهان است و تالیفات گوناگونی در این رشته دارد این تعریف را پیشنهاد می‌کند:

روابط عمومی عبارت است از دانشی که بوسیله آن سازمان ها آگاهانه می‌کوشند به مسئولت اجتماعی خویش عمل نمایند تا بتوانند تفاهم و پشتیبانی کسانی را که برای مؤسسه اهمیت دارند بدست آورند.

درواقع روابط عمومی هنری است که به کمک آن می‌توان مؤسسه، سازمان و فرد مورد علاقه و احترام کارمندان، مشتری ها و مردمی که با آن سروکار دارند قرار داد. روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان است. عملی است ممتد، مداوم و طرح ریزی شده که از طریق آن افراد و سازمان ها می‌کوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که با آنها سروکار دارند بدست آورند.

تاکنون در هزاران مقاله کتاب و سخنرانی در سراسر جهان به تبیین، اهمیت، نقش، هدف و کارکردهای روابط عمومی در جامعه پرداخته شده است و ابعاد گوناگون آن تشریح و تبیین شده است با این وجود بازهم شاهدیم که نویسندگان و اندیشمندان بسیاری علاقه مندند به تفحص در این عرصه بپردازند و در این تلاش امیدوار هستند که شاید اطلاع دیگری به اطلاعات موجود بیفزایند و گامی دیگر در راستای شفاف سازی موضوع بردارند.

تقریبا ١٠٢ سال از تاسیس روابط عمومی (به مفهوم نوین) در ایالات متحده امریکا و ۴٩ سال در ایران گذشته است. روابط عمومی در غرب محصول نیاز ذاتی جامعه و در ایران مهمانی ناخوانده بوده و هست. چرا این مهمن هنوز مورد پذیرش قرار نگرفته؟ شاید یکی از عمده ترین علت هایش نامناسب بودن شرایط اجتماعی، نا آمادگی جامعه برای پذیرایی از یک پدیده نوین و نبود الزام ها و شروطی است که استقرار و حیات این پدیده را غیرممکن می‌سازد. داشتن روابط عمومی، نگرش، گرایش، حیات، منش و رفتار و سرانجام فرهنگ، هنجارها و ارزشهای خود را طلب می‌کند.

هدف روابط عمومی میانجی گری منصفانه میان مؤسسه و مخاطبان است. وساطت میان کسانی که می‌خواهند کالا و خدماتی را بفروشند و آنانی که مایلند آنها را خریداری کنند. روابط عمومی آن دسته از اعمال مدیریت است که مدیر بوسیله آنها برخورد و رفتار عامه را می‌سنجد و درنتیجه خط مشی ها و طرز عمل فرد یا مؤسسه را به صورتی که متضمن منافع همگان و فرد یا مؤسسه مزبور باشد تعیین و برنامه عمل و فعالیت خود را به منظور حصول حسن تفاهم و قبول جامعه طرح می‌کند

دانلود «پروژه بررسی روابط عمومی در ...»

امتیاز

5 ستاره از 713 بار ریویو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد