سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

پروژه تحلیل توربوماشین ها و روش تست کارایی

پروژه تحلیل توربوماشین روش تست کارایی پروژه مکانیک تحقیق رشته مکانیک تحقیقات مکانیکی تحلیل توربوماشین روش تست کارایی تحلیل عددی تست کارآیی توربوماشین توربوماشین توربوماشین روش تست کارایی توربوماشین مکانیک سیالات توربین شعاعی توربین محوری دانلود پایان نامه توربوماشین دانلود پایان نامه مکانیک دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک دانلود پروژه آماده مکانیک دانلود پروژه بررسی دینامیک سیالات توربوماشین دانلود پروژه تحلیل توربوماشین دانلود پروژه دانشگاهی رشته مکانیک دانلود پروژه دانشگاهی رشته مهندسی مکانیک دانلود پروژه مکانیک دانلود پروژه مکانیک سیالات دانلود پروژه مهندسی مکانیک روش تست کارآیی کمپرسور سانتریفوژ موتور توربینی موتور هواپیما word ihptet افزایش بازده افزایش کار ازای هر طبقه افزایش نسبت فشار ازای هر طبقه توربوماشین برنامه تکنولوژی موتور توربینی پر بازده مجتمع ihptet پایان نامه تحلیل توربوماشین روش تست کارایی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی پروژه بررسی دینامیک سیالات تربوماشین پروژه پایانی رشته مکانیک پروژه پایانی کارشناسی ارشد مکانیک

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

موضوع: تحقیقات مکانیکی

عنوان کامل: تحلیل عددی و روش تست کارآیی در توربوماشین ها

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٩٣

مقدمه

در طراحی کنونی توربو ماشینها، و بخصوص برای کاربردهای مربوط به موتورهای هواپیما، تاکید اساسی بر روی بهبود راندمان موتور صورت گرفته است. شاید بارزترین مثال برای این مورد، «برنامه تکنولوژی موتورهای توربینی پر بازده مجتمع» (IHPTET) باشد که توسط NASA و DOD حمایت مالی شده است.

هدف IHPTET، رسیدن به افزایش بازده دو برابر برای موتورهای توربینی پیشرفته نظامی، در آغاز قرن بیست و یکم می باشد. بر حسب کاربرد، این افزایش بازده از راههای مختلفی شامل افزایش نیروی محوری به وزن، افزایش توان به وزن و کاهش معرف ویژه سوخت (SFC) بدست خواهد آمد.

وقتی که اهداف IHPTET نهایت پیشرفت در کارآیی را ارائه می دهد، طبیعت بسیار رقابتی فضای کاری کنونی، افزایش بازده را برای تمام محصولات توربو ماشینی جدید طلب می کند. به خصوص با قیمتهای سوخت که بخش بزرگی از هزینه های مستقیم بهره برداری خطوط هوایی را به خود اختصاص داده است، SFC، یک فاکتور کارایی مهم برای موتورهای هواپیمایی تجاری می باشد.

اهداف مربوط به کارایی کلی موتور، مستقیما به ملزومات مربوط به بازده آیرودینامیکی مخصوص اجزاء منفرد توربو ماشین تعمیم می یابد. در راستای رسیدن به اهداف مورد نیازی که توسط IHPTET و بازار رقابتی به طور کلی آنها را تنظیم کرده اند، اجزای توربو ماشینها باید به گونه ای طراحی شوند که پاسخگوی نیازهای مربوط به افزایش بازده، افزایش کار به ازای هر طبقه، افزایش نسبت فشار به ازای هر طبقه، و افزایش دمای کاری، باشند.

دانلود «پروژه تحلیل توربوماشین ها و ...»

امتیاز

5 ستاره از 830 بار ریویو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد